انتخابات ریاست جمهوری خرداد 92 ایران

انتخابات ریاست جمهوری خرداد 92 ایران

انتخابات ریاست جمهوری خرداد 92 ایران

انتخابات ریاست جمهوری خرداد 92 ایران

آرایش انتخاباتی 22 نامزد ریاست جمهوری 92


هر چند که هنوز یک سال تا انتخابات ریاست جمهوری یازدهم باقی مانده است اما کم کم فضای سیاسی کشور در حال ورود به این رقابت می باشد به گونه ای که عده ای از سیاسیون تا حدی تبلیغات خود را نیز شروع نموده اند.

کسب کرسی ریاست جهموری برای هر گروه سیاسی از اهم امور است چرا که « پس از مقام رهبری, رئیس جمهور عالیترین مقام رسمی کشور است ». از همین رو اقدامات سیاسیون از هم اکنون قابل رصد و حتی پیش بینی است. در این مقال بر آنیم تا با توجه به رفتار رجال سیاسی

ادامه مطلب ...

جبهه ایستادگی درباره ائتلاف ۲+۱ با محسن رضایی دیدار می‌کند

مسئول کمیته سیاسی جبهه ایستادگی درباره همکاری تشکل‌های جدید با جبهه ایستادگی افزود: برخی از مجموعه‌ها با حمایت از مصادیق ممکن است تغییر موضع دهند از این رو ما منتظر هستیم مواضع احزاب مختلف درباره انتخابات قطعی شود. 

http://11entekhabat.blogfa.com 

ادامه مطلب ...

برای ‌انتخابات ریاست ‌جمهوری 92 برنامه داریم/ خاتمی رئیس ماست

خبرگزاری فارس: عضو مرکزیت مجمع روحانیون گفت: ما حتما برای انتخابات ریاست جمهوری برنامه داریم و نمی‌شود که بی‌برنامه باشیم.

خبرگزاری فارس: برای ‌انتخابات ریاست ‌جمهوری 92 برنامه داریم/ خاتمی رئیس ماست

سیدمحمد موسوی خوئینی‌ها عضو مرکزیت مجمع روحانیون ‌عصر امروز پنج‌شنبه در حاشیه مراسم ختم برادر خود ‌که ‌در مسجد ولی‌عصر برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره برنامه‌ اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اظهار داشت:

ادامه مطلب ...

شرایط کشور امیدوارکننده است/اصولگرایان در نهایت به دو کاندیدا بر

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اضلاع جریان اصولگرایی در انتخابات ریاست جمهوری نهایتا دو کاندیدا داشته باشند و کاندیدایی که زمینه رای بالاتری دارد در عرصه حضور پیدا کند و سایر افراد با تشکیل تیم‌هایی همکار کاندیدای اصلی بشوند.
مرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه ماهانه جامعه اسلامی مهندسین گفت:‌ شرایط کنونی کشور از لحاظ مقطع تاریخی انقلاب، شرایط داخلی، در پیش بودن انتخابات و فشارهایی که دشمنان اسلام به ما وارد می‌کنند،‌ حساس است.  

وی ضمن مقایسه شرایط کنونی کشور با شرایط

ادامه مطلب ...

دولت و جبهه پایداری، زمان انتخابات در یک جناح قرار می‌گیرند

بیراه نیست اگر کسی از صحبت‌های احمدی نژاد برداشت اختلاف میان قوا را داشته باشد/ضرورت بازنگری در اصلاح قانون انتخابات احساس می‌شود.

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه ایستادگی گفت: اگرچه امروز شاهد اختلافاتی میان دولت و جبهه پایداری هستیم اما به نظر من با نزدیک شدن به انتخابات این دو جریان بار دیگر در یک جناح قرار خواهند گرفت.

ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به انتخابات آینده گفت:

ادامه مطلب ...